dag Minister Dewael... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu dag Minister Dewael... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu

dag Minister Dewael...

Door: SiegridenAnn

Blijf op de hoogte en volg

26 September 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey allemaal,

laatste post vanuit NYC! Onze indruk: schitterende stad! Stad van uitersten, van drukte tot parkjes, van poepsjikke wijken tot verloederde toestanden, megabuildings en prachtige baai; en dit alles onder een heerlijk zonnetje! Ons hoor je zeker niet klagen ;-)

Trouwens, De Ridder heeft haar eerste flater begaan. Vanmorgen gingen we naar VN gebouw waar nu een wereldcongres bezig is. Super bewaakte toestanden dus, en wij als toeristjes ertussen. Op een gegeven moment passeren we toch wel niet minister De Gucht, zeker??? En wat zegt Siegrid: Kijk, minister De Wael!!! Pijnlijke zaak hoor!!! Toch effe babbeltje geslagen met de minister ;-) Jaja, die mens zal ons nog lang herinneren (e.o.)

Vanavond gaan we in Broadway naar musical Phantom of the Opera, erna nachtje door want om 4u moeten we in luchthaven zijn. Up to San Francisco!

Zoen!

  • 26 September 2007 - 20:25

    Katrien:

    Waw! Super leuk!
    Hihi, ik heb ook al zo eens een soorgelijke ervaring gehad met het achterwerk van een minister :)

    Veel leute en voorzichtig hé!
    Katrien

  • 26 September 2007 - 20:55

    Dries:

    Zeker dat het niet minister Verhofstadt was? Geniet ervan, in inderdaad NY is de stad om zeker even te blijven. Goed gekozen meiden, op naar de rest. ps: vanuit NY zal ik niets van cadeaus kunnen gaan ophalen. Sorry daarvoor

  • 26 September 2007 - 21:30

    Nele:

    Verdorie, ik wil ook wel naar Phantom of the Opera. Dat is één van de mooiste musicals die ooit geschreven zijn. Geniet ervan!

  • 26 September 2007 - 21:47

    Clio:

    héhéhé hij was toch nie te veel geafronteerd? typisch iets voor jullie :d


  • 26 September 2007 - 23:26

    Koen_ds:

    Hey daar

    potverdorie, ik moet toegeven dat ik met stijgende jaloersheid deze berichten lees. En dan een musical, in the Big Apple nog wel... Dat was de druppel. :D
    Maar ik gun het jullie van harte! Geniet er met volle teugen van. We zullen es aan jullie denken als we aan't zwemmen zijn ;)

    Goeie reis

  • 27 September 2007 - 07:22

    Hermien:

    Hey meiden,
    Ik zit hier achter mijn bureauke op een zeer grijze herfstochtend in België... En ik zit te trillen van jaloezie, hoor! Klinkt alsof jullie al een leuke tijd gehad hebben in jullie eerste stopplaats!
    En Siegrid: trek t u niet aan, steek de schuld maar op de Sven. Die heeft u hoogstwaarsch een heel jaar zachtjes De Wael; De Wael ingefluisterd; en nu reageer je daarop in een simpele Pavlov reflex iedere keer dat je een VLD minister ziet ;)
    Alvast veel plezier in San Francisco!!!!
    Groetjes

  • 27 September 2007 - 09:17

    Moeken:

    Jullie gaan er hier straks nog veel jaloers maken. Krijg ook zin in zo'n vakantie. Maar geniet ervan. Het is jullie van harte gegund.

  • 27 September 2007 - 13:24

    4ginie:

    Chance dat het nog dezelfde partij was...

    Kus ladies

  • 27 September 2007 - 15:19

    Tante Lus:

    ja zulke zaken zitten in de familie denk ik. Ik zou ook zoiets voorhebben. Alhoewel, ik zou ze gewoon niet herkennen!
    sluutjes

  • 27 September 2007 - 18:29

    Tine:

    kijk, ik ben blij dat ik het eens niet voorheb... al ben ik er vandaag in geslaagd om in de Delhaize de meneer aan te porren om een actie van GB van mij te kopen... euhm, al even loemp vrees ik..
    Nuja, het schoon leven in de Novotel van Brugge zit erop en nu moet ik echt mijne kost gaan verdienen, dus die flaters kan ik mij niet meer permitteren ;-)

    Amuseer je te pletter eh! Maar ben er zeker van dat dat geen probleem gaat zijn....

    Dikke knuffel
    Tine ( die al 3 keer naar u heeft willen bellen deze week om bij te kletsen - lullig hoor, zo met uwe gsm in uw handen staan en dan bedenken dat da nie gaat...)

  • 27 September 2007 - 18:45

    Roel:

    Dag 109: Hier nog altijd geen regering en eddy merckx niet uitgenodigd op WK in stuttgart. IK HOU JULLIE HIERVAN OP DE HOOGTE ;)Have fun

  • 27 September 2007 - 19:23

    Gert:

    Amai Siegrid, goed bezig ;)

    Ge had toch geen ambities voor de Opwijkse politiek zeker?

    Blijf jullie ervaringen posten, we volgen ze graag!

  • 01 Oktober 2007 - 06:00

    Danny (EA):

    Volgende keer eens proberen met 'kijk Ne Wael'
    Keep up the good work,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2007

Back to life, back to reality :-(

17 December 2007

Regenseizoen?

11 December 2007

Beetje vanalles-en-nog-wat

02 December 2007

Dan toch Peru bereikt...

27 November 2007

Bee-ee-eestjes, allemaal bee-ee-eestjes ... !!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 24310

Voorgaande reizen:

23 September 2007 - 21 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: