bibberen in Frisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu bibberen in Frisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu

bibberen in Frisco

Door: SiegridenAnn

28 September 2007 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een lange lange nacht zijn we goed toegekomen in San Francisco. Onze huurauto blijkt een prachtbeestje te zijn >> 10 dagen rondcruisen in een bordeauxrode PT Cruiser!!! Nog eens: ons hoor je niet klagen ;-)

Het is hier wel een pak frisser in Frisco, we kijken dus wel beetje angstig uit naar slapen in ons tentje...

Morgen vertrekken we richting nationale parken, dus waarschijnlijk duurt het nu wat langer voor we nog eens iets posten op onze blog.

Groetjes daar!!!!

sie&ann

• 28 September 2007 - 06:59

Moeken,:

Goeie reis met de auto. Ik geniet nog alle dagen van uw boeketje bloemen. Kusjes.

• 28 September 2007 - 08:08

Klaartje:

Alle doet de diertjes daar de groetjes van mij e en veel foto's trekken!
    ps zie dat de tank vol zit e ;)

• 28 September 2007 - 08:28

An-Katrien:

Meiden,geniet ervan!
    Ann, heb ni meer geantw op sms'je, bij deze: ik vind wel een weekje (krokus/paas) om mee te gaan, op voorwaarde dat ik bij u zit natuurlijk, maar dat regelen we wel!!
    dikke kus voor jullie!

• 28 September 2007 - 09:37

Veerle:

test

• 28 September 2007 - 09:40

Hoi,

ik heb al een paar keer proberen antwoorden, maar blijkbaar deed ik iets verkeerd. MIsschien maar best.... Er stond ook al een flater a la Dewaele in...
    Heidi en ik zien het wel zitten te gaan skiën, les geven of niet! Om jullie een beetje op te fleuren in het tentje: het regent hier constant en veel.
    Groetjes

• 28 September 2007 - 09:47

Pieter:

man man man Sieke toch... der is er hier ééntje stiekem een beetje jaloers zé. Ik hier achter mijn bureauken en gij de States onveilig maken :-) amuseer u é!!!

• 28 September 2007 - 15:35

Mams:

Ach meisjes hier zijn al alle dagen grijze wolken om van de regen maar te zwijgen.
    Ik hoop dat jullie ervan genieten en ... let maar op de tellers van jullie PT Cruiser hé.
    Dikke knuffel en warme groeten.

• 28 September 2007 - 16:37

Gertrude:

Wij gaan spaghetti eten en vannacht liggen wij in een lekkere warme kamer, in een lekker knus bed (dikke dons), achter slot en grendel en dicht bij elkaar en...
    ach eigenlijk zijn we wel een beetje (veel) jaloers, hoor!
    Zoen!!!
    Gertrude&Kevin

• 28 September 2007 - 17:43

Det:

Geniet ervan met dat bakske rond te toeren! wees voorzichtig en veel foto's trekken! wat de kou betreft: hier is het niet veel beter! je mag altijd een fleece komen lenen!

• 30 September 2007 - 21:22

DoubleWood:

Hey Siegrid,

heel blij te horen (van onze Stones-fan in de familie) dat er nu toch eens iemand in de familie hetzelfde virus heeft... En dan nog niet een klein beetje...direct de plas over.
    Zo te lezen zijn jullie echt wel luxe-beesten. Ilse en ikke zullen wel 5 weken met stortbuien, rukwinden en tegenwinden in Scotland miserabel (is dit nu vakantie?)rondfietsen en zitten bibberen in de tent. En ons nichtje pakt gewoon ne PT (Yes baby, pimp my ride!)!!!!!!!De 66 misschien met een Harley, easy Ridder? En in de Grand Canyon past toch wel op z'n minst een luchtballon!!! Fossett best niet achternavliegen.

Knap!!!!

Knipoog....

Tom (en slapende Ilse)

PS Op weg naar Peru de Galapagoseilanden niet vergeten. Colombia best links laten liggen, in Peru kun je ook op cocabladen chicken.
    Drinkt ginder maar ne goeie Pisco Sour!!!

• 02 Oktober 2007 - 17:38

God:

Missie, je bent dichter bij mij dan je denkt... X

• 03 Oktober 2007 - 12:47

Oma Lus:

Hola Tommeke niet zo neerbuigend over de rest van de familie hé. Er zijn er nog die flink al wat afgereisd hebben hé. Cuba, Marokko, de GR in Sicilië (te voet met rugzak en tent!), Kroatië, safari Tunesië (weet je het nog met ons tante Joseetje), enz... Kwou dit nog even kwijt.
    Groetjes aan allen onderweg en thuis

• 04 Oktober 2007 - 07:51

Liesje En Mathieu:

Hi ladies!!!
    Terwijl wij hier hard aan het werken zijn, zijn jullie daar aan het genieten! 't Leven is toch niet eerlijk... ;) 't Is een hele leuke post om tijdens al dat verbeter- en schoolwerk even weg te dromen. Enne, ik hou Mathieu op de hoogte!
    De fun daar en voorzichtig!!!