Zion-Bryce-Auto-Planning - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu Zion-Bryce-Auto-Planning - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van siegridenann - WaarBenJij.nu

Zion-Bryce-Auto-Planning

Door: SiegridenAnn

06 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zion en Bryce NP zitten er ook alweer op >> klein temperatuurverschilletje >> van 30 gr C naar onder vriespunt. Zeer wijselijk besloten om niet in tentje te slapen, maar jammer genoeg dachten vele Amerikanen daar ook zo over... Resultaat: koud (maar droog) nachtje in de auto MET zicht op scenic view.
Morgen doen we kleine cruise op Lake Powell, beetje relaxen mag af en toe eens, niet waar ;-)?!

Morgenavond door naar laatste nationale park (en misschien wel het meest bekende): Grand Canyon.

We'll keep you posted!!

superkampeerders in wording - XX

• 06 Oktober 2007 - 15:42

Gertrude:

Joepie, ik ben de eerste, die reageert. Hopelijk gaat alles goed met je rug. En euhm... dient niet elke reis om te relaxen?

Zoen voor jullie beiden!

• 06 Oktober 2007 - 17:38

Det:

Ik denk dat mart spijt heeft dat ze jullie niet een deel van haar kartonnen doosjes( van de zolder) heeft meegegeven. Hadden jullie een huisje mee kunnen maken, warm en droog! Freddy zou ook zeer blij zijn geweest!!!!!!
    Zeer benieuwd naar de prachtige foto's die jullie gaan maken! Geniet er maar zeker van en veel fun!

• 06 Oktober 2007 - 18:10

Delfien:

Ik ben blij te horen dat het daar nog altijd dik in orde is! Blijven genieten zou ik zeggen en hopelijk zijn de volgende nachten iets warmer!!

• 07 Oktober 2007 - 08:16

Tine:

Siegriedjeeee, Annekeeee,
    ik lees telkens met veel verwondering en een diepe -toch ietwat jaloerse- zucht jullie spannende avonturen. Altijd leuk om nieuws van jullie te vernemen. Jullie posts fleuren mijn mailbox op :-)
    Diviertaté!

• 08 Oktober 2007 - 16:40

Nonkel Gilbert :

Siegrid ik hoop dat alles ok is en maak er een plezante reis van.Schone jongens moet je er zeker bijnemen.en nog een goeden dag van tante rosa en Sandra en Bruno zullen u wel mailen.Tot nog eens

• 09 Oktober 2007 - 18:21

Paul:

Ann en Sigrid, blij te horen dat jullie reis goed verloopt. We genieten al van de mooie foto's. Op de atletiekpiste is de overgang van de tweedejaars goed verlopen. Het is weer wennen aan nieuwe namen en gezichtjes. Eind deze maand is het opening van het nieuwe looppad, toch een verbetering voor de veiligheid. Nog veel reisplezier, nu Mexico, het land waar de Rode Duivels geschiedenis maakten, eraan komt. We blijven jullie op de voet volgen en bedankt voor het mooie kaartje.
    Dikke knuffel.